Emo ?

Jag är ingen Emo iallfall. Skönt att veta de ,. Har lixom alltid undrat detta  . . .
Ett problem ur i världen . 

Imon är jag ledig, det va ja idag med, men då hade ja ju en sån prick dag så dom kunde ringa in mig. Så har varit hemma heela dagen. Så imon blir det stan. Känner att jag måste handla lite. Får växla lite pengar till Danmark. 
Hur mycket ? Det är frågan.
Sen blir du ju Idol. haah  . Det är lite roligt nu. Tänk om han andreas tar hem hela skiten ? Fan då. Åh daniel har åkt ut ? Ne ja fattar inte riktigt. Amanda är ju grymt bra me. Sen skall ja köra och hämta min mormor o morfar. Dom skall festa. Haha .Sötnosar. Dom är dom coolaste. 
HEEEY , HAALLÅÅÅ !?!?! - Haha hade nästan glömt av de. haha.  
Lördag, danmark och allt vad det innebär ;)
Söndag , kolla på min kusin när hon spelar handboll :D
Sen till min moster. Hon fyller ju änna år.

Så ser min helg ut . Jag tror och hoppas den kommer bli braaaa. Även med en kia.

Och idag kommer det inget bra på TV. Jo kustbevakarna.. Men de är ju slut nu. Jag vill jobba som kustbevakare. Verkar jävligt skoj. Typ köra den båten . Weeii .. Själv. Den ända båten ja har kört själv är ju philips båt. Och det va ju speciellt. Puuh, vilken hemresa. (men då körde inte ja :D ) haha . Folk som inte kan segla, skall inte segla!
Sen har ja kört Karolina o Sanna i en lite gummitbåt, tror ja det va :) haha . Minnen . vad glad ja blev nu .

Men nu skall ja säga till Philip att ja gillar han. För ja sa nyss att ja inte gjorde de och han blev ledsen. Opps.

Puss å Kram allihoppa. Och ja, du med !


Kommentarer
Postat av: Karolina

och så körde vi båten på landet själva, när vi var uppe på studentsemester :P

2007-11-30 @ 18:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback