Danmark

Inlägget innan . Åh vad ja gillar den dikten. Kan man kalla den dikt ?
Aa den är fint men hemsk. Kan läsa den om och om igen . Brr. . .

Sen på lördag blir det Danmark. Shoppa . Haha . Vuxendryck , Eller kanske mamma oboy. Ännu bättre, ICA pucko.
Fan va tråkig ja är haha - men det skall bli skoj iallfall.
Men jag är lite ledsen. Kommer nog inte att få ta Volvon.
"Caroline den är lite stor och att köra på båten det är små utrymmen, och trångt" "Jag vet inte om ja vågar de"
Nä men att 5 full vuxna människor skall sitta och knö i den bilen ?
Och köra manuell på båten är inte det svårt ?
Trött ja blir. Hoppas ja kan muta . Har ni bra tips :D Säg det då...
Sen är den Kia:an smuttsig med. - Ne men det kan man tvätta. TYST ! Jag vill itne ha den .
Det är inte så att den finns en annan bil ? heheh . Ne men kia is the shit lixom. Så är det.
men åhhh.

Jag tycker det skall ändå bli väldigt kul. Ser framimot de. Så är det ju min sista lediga helg. Weeeiihoo.
Sen jobbar ja nog alla helger fram till Jul skulle ja tror. pust. 

Syrran, du vet ju att ja älskar dig.  -

Helkropps massage för 150 ? - inte så dårligt. Nee,du . !

Puss på er alla :)

I like you soo much babe ! 


                                                                                                                                             Storasyster - Lillebror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback