Söndag

Hejsan alla.
Nu var det jätte jätte längesen ja skrev här.
Ingen ork va.

Jaj , men det har hänt en massa,

haft jul lov
varit i Lanzarote
kommit hem , från lanzarote
börjat skolan
hart 2 års förlovnings dag. oj det är ett tag . hihi
börjat min praktik på missbruksvården. väldit intressant
bo hos min kusin . hon bor nästan på psyket. hehe ;D väldigt nära iallfall
varit hos kalas hos min fredrik. (L)
och nu sitter här och börjar mitt ny liv genom att boka ett träningskort på Sport Life. Det känns ju bra iallfall. hihih så nu är det träning som gäller

sen saker ja behöver göra. hm.
Skriva in mig på Trafik skolan . Åh . har ingen riktig lust till det på något sätt. hm . det är som en tygnd på axlarna faktiskt. Men det skall bli
sen så har jag lite ångest över att ja börjar fatta att man måste ju på nått sätt få ett jobb nu efter skolan . hehe , lite jobbigt. kan det  inte bara ringa på dörren eller ringa i telefonen och säga att ja kan ge dig ett jobb. Ja tack så var det löst. Guuud. aa det är med lite jobbigt och hänger över mig.

Sen är det nog inte så mycket mera som är jobbigt.
 hehe

Mitt liv leker . och nu skall man ju träna igen :D haha . Skall bli kul, För alex skall ju träna 3 GÅNGER i veckan . herregud kommer ju vara som ett lik . haha nejdå detta skall bli fint fint.

Men ja skall städa med och så skulle ja visst skotta snö. ?? Hm , aja , men ja lekt i snön igår. det var skojj...





Jo just det en sak till , jag ORKAR inte lägga in blderna från Lanzarote- Men ja gör det lite sen kanske. haha ...



hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback