Ondag

Jag är lite omtumlad.
Men vem bryr sig ?

Jag pallar inte många just för tillfället. Vissa är bara föööör mycket. Och ibland kan det vara okej, men ibland blir det för mycket. När man själv inte är på det humöret så är det inte mycket som är kul. Men det är ju bara mitt problem ,det skall ju inte gå ut över andra. Försöker att det inte gör det med. . . .

Jaja  . . Palll Palll Palll Palll . .  .


"Om inte saker är bra, sluta låssas då vafan ."

Stå upp, sluta vara så krånglig, gå inte alla omvägar, utan gå rakt fram istället för att folk skall lista ut eler dra ut vad det är som är ett problem. eller så är det så man vill ha folks uppmärksamhet. Att vara "svår" att  då vet man att du är hon/han orolig för mig. Eller var är lixsom problemet?? om man inte vill att folk skall lägga sig i så säg fan inte A då. Guuuud jag blir så irriterad, Hej det är synd om mig, snälla tyck synd om mig.......


Aja men ja skall väl antagligen inte lägga mig i . Och det gör ja inte heller nu, Det finns inget där, har inte sätt har inte hört.


Vilken väg är bäst. Dit ? Hit ? Bort ? Fan



Palla  . . .  . NEJ !


Ooooooaaaaaahhhhhhhh . . . . .   . .. . .  .. . .

Sov gott. .  .

SLUTA FAVORISERA ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Kommentarer
Postat av: Jonas Dennerman

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback