Spya.

Bläää vad jag inte gillar de. Åhh, Jag får så ont i magen och blir helt konstig.
FAAAN !

Åh imon när ja är ledig, skall ja då vara hemma här med dig då ? Neeej. Jag vill inte. FAN !

Nu sitter ja här och är kissinödig, och törstig.
Tv på högt och så har ja musik i öronen för att inte höra nått.
Blää. Men tycker ju såklart synd om dig lillebror.
Ja som skulle ta hand om dig imon med kalle tidningar och glass.
Men inte nu, Nej nej . Ja kommer åka till stan kl 10 imon..

Jag vill sova hos min mormor o morfar. :(

Åh dig saknar ja med. Bläää. Nu blev allt helt plötsligt jätte jobbigt.

Annas va ja på frölunda torg med Karolina, det va lite mysigt med madlar :)

Men då va allt bra nu är allt piss. Och då menar ja ALLT !

HEJDÅ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback