om jag bara kunde.

Förklara för dig...Om ja bara kunde vara stark,
"Jag hade la skitit i det" - Ne, jag vet inte..... Jag är inte sån.. Kommer aldrig att bli det heller.
FAN ! Varför håller jag på. Jag orkar inte sånt här egentligen.
Jag försöker att inte tänka på de, Jag försöker att ta det som de kommer.
Men är jag värd detta ?? Det har jag frågat mig själv många gånger. Är jag det ?
Men jag vet vad jag vill. Så vi får se vad som händer.
Jag vet iallfall vilket håll jag nu börjar gå åt. JAG VILL !

Men jaaa, vad gör man om 12 timmar då. Då är kl 00.32.... säger kanske gott nytt år till någon :D
kramar någon? Pussar någon ? Är bara glad hoppas jag på . Jafg hoppas verkligen det kommer bli bra imon. Jag känner att ja inte orkar nått annat. Sånnafall flyr jag.....

Men ja tror det blir susen....

men nu har ja kul på MSN. Sitter och skrattar för mig själv.

asså bruden springer. aa ja kommer ju aldrig glöma BLVD 25/12 - 07 NEJ NEJ. hahah.

nu skall ja äta nått.

GOTT NYTT ÅR ALLA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback