köra bil mitt i natten, ;)

Japp, det gjorde ja halva natten . Men skojj var de.
Först skulle ja hämta mamma kvart i tolv, hon hade varit på julbord, så hon var go och glad. haha.

Så lämnade ja ju av henne, så åkte ja till björkekärr ? (stavas?) Och hämtade karolina och madde det hade varit på någon inflyttnings sak tror jag att det var.

Kom dit sen så gick ja in en stund, väldigt söt lägenhet. Men så skulle vi ut och ta lite frisk luft snabbt.

När vi skulle åka upp igen så va vi för många i hissen och den var jätte liten.
Så hoppar pojkarna i hissen. Jag höll på att kissa ner mig. Bläää blev jätte rädd.
Och SJÄLVKLART stannar hissen. Buhuuh. Läskigt.
men sen kom vi ut, haha. Och sen typ åkte vi direkt.

Lämnade av madde i ytterby då är kl typ kvart över ett halv två kanske.

Så kommer karolina på att hon glömde sitt smink i björkekärr och eftersom hon skulle vara hela dagen  iskolan ville hon ha det. Så vi åkte och hämtade de. Sen så hade hennes två klasskamrater missat sista bussen eller nått, haha så vi körde hem dom med. haha. Fick massage under färden. Det var gött. Inte varje dag man får de ;) haha.

Så jag var la hemma. jag vet inte men kanske lite innan tre ;) eller la ja mig då kanske ? Aa lite sent blev det allt.
Men jag är ju ändå ledig idag så det gör ju inget.

Träffa jessie senare i stan. Saknar henne, Vi skall snacka massa skit. Måste prata av mig lite . :( Blää.

Jag tror ja skall gå ut och ta en lång härlig promenad. Behövs.

SANDRA RINGDE I MORSES ! Åh, så skönt att höra henne. när hon ringer mig på morgonen är det kvällen där. Lite knas ändå. haha. ;) Åh, jag saknar henne så fruktansvärt. Sen när vi lägger på hör jag att hon blir ledsen. Bläää, vill bara vara där och kram om henne. Love you ♥


GLAD LUSIA ALLA ! ;)



kan du inte förklara för mig istället, ? För just nu fattar jag inte !
Idag är det upp till bevis.
Jag hoppas.


jagsaknardig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback