du.

är så söt !!

Japp, allt börjar la bli bätter. Ja vet inte om det är så som ja vill ha det. Men det börjar att bli bättre, Eller är det att ja själv börjar kanske ge upp ? Nått är det iallfall. För ja känner att ja orkar inte hela tiden, Det tar så på mitt humör, Och så går det u övet andra som inte ha med saken att göra. Då blir det bara fel.
Det ända jag vill är att det skal bli som innan. Det var ju så mysigt då. Jag vill ju såå mycket. Men det kommer gränser då man inte känner att man orkar mera. orka gråta mera nu över detta. Det tar på en verkligen. Men ja vet inte hur ja skall gå till väga. Det är svårt , inte lätt alla gånger.

Men det låter kanske som att ja är jätte dyster. Men ja känner att ja börjar bli mycket gladare även om detta ligger och gnager, Jag är glader.

Caroline är ingen Caroline om hon inte är glad. Jag måste säga att ja är en glad tjej som morfar säger ;) Och det är ja. Det är väldigt sällan ja kan bli arg. Asså arg på riktigt. klart att det händer men ja försöker att se det positiva i det negativa för det mest. Sen är  det kanske inte heller det bästa. Men ja funkar så . haha.

Svårt att förklara. haha .

Jajaaa, jag är iallfall gladare. Så sååå ligger det till.
Carlsson asså. :D

Idag har jag jobbat, det gick väldigt bra idag med, skönt. Det är då det börjar blir lite roligare, Man behöver itne göra exakt samma VARJE dag. Det är bra med lite omväxling ;)
Snart skall ja hitta nått gott att äta, sen skall ja hämta Philip och Belinda.

Och så skall ja ta det lugnt och gosa med mig själv. Med lite chips kanske. Försöka sova tidigt, och sen upp och jobba imon igen , sen så skall jag vara ledig och så MÅSTE ja köpa julklappar. haha. Men det är ju så fruktansvärt svårt, har ja ingen fantasi eller ;) haha. typ inte. Och klippa mig . det är helt sinnes ändå vad det går fort. Nu har jag jobbat snart alla tre dagar sen är ja ledig och näste gång ja är ledig är det julen. Och det känns som att ja nyss la ner julsakerna, heelt sjukt vad tiden går fort  ;) Nästa läskigt.  och snart är det typ studnter igen . Det går galet fort, Gud vad kul med studnten, sakanr den dagen. Allt var perfekt. får rysningar.

Haha , ne nu måste ja fixa lite . Och köpa lite maaaat. :)

pusss på er alla...

Hoppas vi ses snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback