Är det så det skall vara ?

Idag är jag ledig. Det är skönt . Det va jag igår med och imon med.
Igår vikarierade ja som mamma. haha. det var sådär. Mycket att ja göra. När fräldrarna inte är hemma på hela dagen.
Jag fick städa, handla mat, laga mat. hämta philip . vi åt maten sen körde ja han till träningen. Skulle egentligen hämtat mamma på centralen med, men pappa kom med ett tidigare flyg så det kunde han fixa. Hade blivigt lite bäl stressigt annnas. :D hehe. Så jag var trött sen på kvällen. :D

Den sista meningen pappa sa till mig som han gubben i Belgien sa till han snurrar i mitt huvud. Ussh. Jag blir galen på detta. Just nu vet ja inte nått. Allt bara går runt. ja vakande för några nätter sen av att ja satte mig upp och sa : JAG VILL INTE ! Men nu vet ja inte. Har kanske lite planer. Får se.

Nu är ja lite mammig med. Ja lagar mat till min familj. det får man ju göra när man är ledig.
Sen när mamma kommer hoppas vi kan åka någon stanns. eller lillebror.

Imon är det fredag. Final på Idol. Ett måste. :) hhehe Idol-nöörd carro ! haha. Jajaa.

Sen skall ja ju jobba i helgen . På ett sätt längtar jag, för på helgerna är det mysigt. Men på ett sätt vill ja inte. Jag vet inte vad problemet är. Men nått tar imot . Men ja gillar ju de gamla och personalen så ja vet inte var problemet skall vara. Men men . Kanske bara en känsla. Allt skall väl inte känns rätt hela tiden . - Det hade väll varit för väl ? Eller?


Glöggafton ?
julbak ?


Åh, idag fick jag ett SMS från Sandra. Jag blev så glad. Saknar henne till 1000. Ussh . Sakna sakna sakna ....
Nu tror ja att jag har bestämmt mig om hur ja skall göra med Malaysia. :D



Det känns som att jag har allt jag vill ha just nu.
Att jag inte skall ha nått att klaga på.
Men ändå, det är nått i mig som fattas. Jag vet bara inte vad ?
Jag kan inte komma på det. Och det är jobbigt.
Förvirrad !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback