Torsdag

Heeeeeeeeeej . .

Japp så är det äntligen bestämt att vi skall till danmark . Faan va kul . hihih.
Badhotellet med .. haha VATTENVÅGOR ! Stooora och så skall ja ha kanon krig med maddeeee . Hha lätt jag kommer vinna. Så om ja inte skall vinna vill jag nog inte vara med :D Fan vad kul det skall bli :D

Nu är jag hos sandra skall sova här i natt :D
Får änna vara lite barnvakt för henne . hahha .

Så idag så var Annie med på min lektion . Haha . Min lärare är sjuk så vi hade en vikarie :D
Hon var heelt väck. haha . Knaas änna . sen åkte vi hem och åt sallad :D Gottigt . Så kom Tobbe Trevligt. Undra om jag skrämt han ännu mera nu :S Hoppas inte detta .

jeje nu har man ju kollat på Idol . Jo han Johan är ju väldigt bra. Eller vad säger du Jessie ?? Och han Erik ser väääldigt bra ut :D

Jjee nu skall ja göra nått vettigt. Imon skall vi till Jensens BØFFHOUSE eller vad det nu heter och sen skall ja på bok mässan med Karolina

Puss på er allaa :D

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja, Danmark, Danmark, Danmark =) hihi (L) ringer dig imon .

2006-09-21 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback