Söndag.

Aha då var helgen över. Det var ju ett tagsen jag skrev här. Så jag får la berätta vad som har hänt det senaste :D Heh . .Men det har inte hänt så mycket varit i skolan pluggat lite tagit det lugnt, Sen har vi ju köpt en ny bil med :D Hehe det är ju alltid kul. Så idag körde jag den . Coolt. det var gött med automat tycker jag . Hehe iallfall på denna lilla biten jag körde :D  Slippa tänka på att växla ner och sånt trams :D
Heehe.

Jo och i helgen så har jag varit på rörö med fredrik jätte mysigt och så kom Linus och hans tjej (?) Det var kul . Så i går var det jag och Linn som ägde på maten . :D Grillade och allt . Gjorde som vi ville. Moahah inte som Freddy sa. :D Men det har varit almämt slappt på rörö men ändå inte :S Hehe . Linus trodde änna han blev magsjuk . Mohaha . Gubben detta kommer du få höra :D Japp . Men så kom det lite folk till fredrik på lördagen, väldigt fint klädda och sminkade och allt så kommer ja och linn i mjukisbyxor och heelt osminkade :D haha . Vi va bäst ändå . Narutligt och allt. 

Haha. Bästa komentaren 

Hej jag är 14 år. 
Sicken goo örfil haha :D

Sen idag då så åkte vi med båten hem, för mamma och pappa var där med :D 
Sen så åkte vi och rösta haha . :D Jag tror ja vet vilka som vinner. haha :D Har det på Känn . mmohhhaa :D  Och sen på 70-års kalas kul kul

Och så kom karolina hit och vi bakde lite läätt, gottgott fast väldigt mättande. :D
Nu skall ja kolla på Val vakan eller hur man säger. Det är ju VIKTIGT ! 

Pus och heeeeeeeeeeej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback