Onsdag

Hejsan alla ** Barn  ! Tralalalaalalalalaaa

Hej . Japp jävlar vad längesen det var jag skrev här då ? Egentligen har jag inte tid med dt nu heller. För jag skall ju änna till Göteborgs Operan . Haha det skall bli kul även om jag inte gillar balett så mycket men det skall bli roligt ändå . Ja har faktiskt dansat balett när jag var liten ?? Om jag inte minns fel med Karolina och sanna ? Var det någon mer ? På blåstället kanske det tilomed hette . haha . :D:D

Men jag har ju inte skrivit på rätt länge men min heelt har varit jätte bra. har gjort en massa saker. :D
- Bokmässan
- Tagit upp båten
- Bowlat (förlorade ganska stort :D )
- Skrämt Sandra och Martin :D
- kollat lite på film
- Lekt med Majia i Slottskogen (Och sandra och martin med :D )
- Kollat på film med Karolina

Våran Söndags tradition :D

Och myst jätte mycket med Fredrik med :D

Hihi ! Men nu har jag brottom . ha det bra alla !
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ! Det var vi på Blåstället =) Med Sofie och Amanda ocskå, Katy hette läraren :P haha. Vilket minne ;) Vilka minnen . :P

2006-09-27 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback