Måndag

Japp nu har jag kommit hem från en helt okej dag.
I skolan så träffade jag Tobias. Har inte sätt killen på år och dar. Trevligt.
Men vi vet inte riktigt vad vi skall göra med projekt arbetet. Ush så fick vi veta på en sak idag som gjorde det  ÄNNU svårare :( Åh det är så jobbigt. Men det löser sig nu Måste aktiskt vara lite ego ibland :D hehe .

Jaja sen så åkte jag in och träffade sandra så gick vi till Jensen´s BØfhus eller hur det nu stavas och åt glass menyn där. jätte gottt och gööör mätt blev vi  . Hih!  Massa olika strössel . :D
Sen så kom Klara och hon käkade med glass. Sen kollade vi runt lite på skor och byxor jag hittade ett par skor som ja la undan som ja skall kanske köpa imon får se hur min mamma tycker :D

Så kom Emmy med. Kollade lite till sen gick vi till café Alladin :D Hehe så nu vet jag vad café Allasin är för nått Karolina :D Så rökte vi vattenpipa där. Mysigt mysigt och snackade vad vi skall göra efter studenten. Vi kom på att vi kanske skall sticka till London och jobba eller nått. Det var emmy helt inne på :D Får se hur det blir med detta :D Nått hade ju varit kul så skall vi på student resa till Bulgarien igen för att det är så jävla billigt men om dom kommer med i EU Så skall vi nog till Cypen ? Haha . PAAARTY ! ! :D

Jeje det är mycket man vill . :S

Så nu sitter ja här väntar på att freddan ♥ Skall komma med mat för jag är väldigt hungrig nu har bara ätit glass idag och en jätte stor nekarin :D Gott.

Åh så har vi fått korten vi tog i lördag med min kusin . väldigt fina synd bara att mitt hår flyger åt alla håll och att jag har lite blåa läppar . :D Men va fan det är ju ute och det blåser .hhah.


                                                      

                 






Nu skall ja la gå ner och prata lite med mamma  . Hon tror att ja depper bara för att ja inte kommer ner till henne. Sällskapssjuk ?
Jeje puss på er .

Sandra Jag Tycker Mycket Om Dig . Känns Som Att Vi Inte Hade Ses På Länge. Får Ses Du Och Jag Någon Dag Och Bara Snacka :D Du Vet Veeeem ? :D Puss På Dig Syster . ♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

fina kort =)

2006-09-11 @ 20:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback