Måndag .

Hellu. Nu bakar jag bröööd. Haha., Nyttigt bröd med solrosfrön och linfrön. det luktar sååå gott :D
aa igår så gjorde ja inte så mycket var på tapet landet och kakel affärer . V'ldigt tråkigt och så övningskörde jag . Och då blev jag ännu argare för det var så mycket bilar och jag hann inte med. ussh .

Sen så kollade jag och karolina på film . helt okej,  Just like heaven eller nått sånt hette den .
Sen så på kvällen så kom freddi . :D

Idag var det första dagen i skolan . det verkar helt okej . Väldigt många är vi men men .

Och nu då så bakar jag bröd. först gjorde jag ugnspannkaka oj nu ringde klockan första brödet klart. haha
Japp då var det klart lite hårt men jag får se när det har svalnart.

jeje nu skall ja nog in och duchsa nu .. .
hehe puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback