Lördag

Nu är det lördag. Idag har ja då varit på backaplan och köpt nys hörlurar till min Mp3. så nu kan ja välja viiilken färg jag vill  . hihih. Sånt gillar jag , sen köpte mamma en trippeltång till mig, glaaad, så nu har jag alla hår saken man kan ha tror ja. Fön, locktång, plattång, och trippeltång. om någon vet vad det mer för saker så säg till. :D Nu har jag städat klart har städat heela övervåningen tillomed min lillebrors rum. Hehe snäll idag. Så nu väntar jag på Annie. Vi skall nog bara ha en mys kväll idag. Mysigt värre. vi skall laga mat och kolla på Lilla Melodifestivalen :D Gött moos .

Men nu skall ja klä på mig. har smetat in mig i brun utan sol lotion. Hehe

Börjar änna skolan nu på måndag med
.

∂πÐε®Š skaffar du en sån här nu ? ? :D
Bääästis !


Nu skall jag draa. . Pusss ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anders-August

Jag skaffar en sån senare idag eller någon annan dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback