Helgen

Ooj vad denna helg har gått snabbt. Det var väldigt längesen jag skrev här med. Så nu annie har jag läst din igen . haha . jag och karolina så du har en till.
I fredags så var jag i stan med alex och shoppade lite lätt. inte så mycket ja köpte ett guldigt nagellack :D
Sen åkte vi hem och kollade på Idol. hah. sen kom freddy.
På lördagen så gick det väldigt snabbt vi skulle fotograferas ute i fiskebäck  . OOOj vad det blåste men det blir nog fint ändå. Han killen hade jätte knasiga grejer runt oss . Det var lite coolt, Så hoppas att dom blev fina. Jag och min bror lixom VILKET BEDÅÅÅÅRANDE SYSKONPAR ! :D Ojoj !
Sen så blev det väldigt kallt och jag  fick väldigt bråttom . Skyndade mig till karolina och fixade iordning oss snabbt .
Sen så var det då dax för "gamla" tjejgänget attt ha kinesisk afton :D en väldigt lyckad kväll med god mat
dryck och VATTENPIPA ! :D hehehe .

( Snackar med Annie och försöker förklara vägen :D )


Sen så skulle jag lämna av mitt kära leg till annie. Fan att det var så svårt att hitta dom . Men det gjorde vi . haha . Jag sprang utan skor . hade jätteont i fötterna :D Så jag hoppas upp på karolinas rygg men hon pallade inte :D Undra Varför ?? :p haha det var en roligt utflykt :D Jag väckte nog en hel gård när jag ropade efter Annie. haha det var skoj, Så när vi kom tillbaka jag och karolina så var HALLONEN brända .
Gud att dom inte klara sig utan oss en kvart. haha :D Men det var väldigt god efterrätt ändå . Mumsigt.

Nä får allt lägga upp bilder snart.

Nu skall ja sluta skriva och göra nått annat.

ANNIE DU SKULLE JU RINGA MIG  ! Hallååå eller ? Haha :D
Puss på dig vännen . ;D


 ♥ Men tack till min gamla vänninor. Vi har allt välsigt skoj ihop ändå .
Måste göras om . Puss på er flickor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback