Söndag

Jajamen då var det söndag . . Åh tråkigt men ändå inte hehe. För min Kusin fyller ju änna 23 idag. Så GRATTIS till henne.  . Skall ju på kalas senare.

Japp då var det helgen . . . Väldigt bra helg får jag säga. Skit kul verkligen .
Fredags så kollade ja på när dom körde Gocart . Roligt sen åkte vi och åt på bØffens . Mysigt
och lördags var vi ju änna på Haddocks. Hah dom frågade inte äns om leg . Gött mooos :D
Det var iallfall as kul . Jag Annie och Liina ! Aa det var fanimej skojj .  hehe .
Så tog jag ju kort på ett SPECIELLT glas ANNIE ! Så kollar ja på det så fattade ja först inte varför ja hade tagit kort på det men sen så jaaaaag . Haha FRÄCHING ! ! ! ! (Stavas ? )

Haha annas så var det rätt skabbiga kort ändå hahah . Toa kort typ . Naajs . :D

Japp freddan kom och hämtade mig med. Han är allt snäll den där killen . Tycker om han !

men men nu skall ja plugga men ja har inegn ork alls.
Skall ju ändå på kalas sen .
Blir det film idag karolina ? Hon hade änna en på lagret sa hon. haha


Puss på er alla nu . . .


haha snart danmark . Lääängtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback