Måndag

Ojj hej alla.Nu var det veeerrkligen längesen jag skrev här. har hänt en hel del. men ja orkar ej skriva allt. men det roligaste är ju att jag har varit i danmark med Jessi Karolina och Madde. Det var grymt skoj lördagen var väldigt rolig och väldigt händelserik först skulle vi med några danskar till hemma party till att nästan blivit utskällda av en äldre mamma till att vi följde med henne till hennes systerdotters son som hade en fest på en krog till att känna oss väldigt ovälkommna och ej så bekvämt till att kissa på hotellet och bli in vinkade av killarna på jerrys (Eller var det bara du madde ? Hehe) och gick dit efter kissetur till att träffa Caroline och Henke riktigt trevligt människor till att det kom några som sa att vi skulle gå till Body Holly för att festa vidare, natten slutade inte försen vid 4 tiden . och vi skulle upp klockena åtta igen . Rätt segt men vi sov på hem vägen på båten . Kanske inte var så social på hem resan . men va fan . hehe . :D

Hade iallfall en väldigt väldigt kul helg . Skojjigast på läge . ojojoj.

Men ja måste ju erkänna att det var lite lite stelt i början men på lördagen på lunchen så släppte allt kändes det som, iallfall för mig ! Tack igen flickor.

Skall ta en paryt kväll här i götet då jag ej är lite halv sjuk . Men jag hade gör kul även om jag var halv sjuk. haha . Puss på er tjejer för att ni var med och gjorde min (våran) Helg heeeeelt oförglömlig . Minnen för livet.

en sak till Danskar har rätt så hett temprament . haha KAN DU HÅLLE KÄFTEN ! hahahaha . Opps. !
aa det finns många citat . .hehe

"Haha du är så full jessi, nej nej klart jag inte är. " 2 sek efter skakande på huvudet  "Åh jag är så jävla full"

När jag och madde dissade killarna vi dansade med. Och inte vågade gå tillbaka och sätta oss. haha bäst. eller vad det vi som blev dissade :D Hehe .NääÄ !

"Jag som åkte till utlandet för värme" det var jag som sa den själv. men det var lite rolig om jag tänker efter just i den stunden ! :D

Aa nu kommer ja inte på sådära skojjiga men det har varit en heldel skojjiga komentarer, haha.

Tack flickor !

Och idag då har jag stått på gymnasie mässan . kul kul .

och nu snart kommer freddy och ja skall sova snart med

Grattis till min vän SANDRA ! ♥ PussPUssPUsss till dig.
Paaarty på freeeeedag ! Love You !


Kommer aldrig glöma helgen . Fan vad ja tjatar. men det kommer ja göra ett tag fram . hahaha
Puss hayy !




Kommentarer
Postat av: Karolina

Inte jag heller! Helt oförglömlig helg! Störtskön, skoj sällskap, och danskar är också kul.Älskar dig vännen!

2006-10-09 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback