Hääärligt. . .

. . . . Eller inte. Har väldigt mycket i skolan just nu ,. Ush ! Det är så mycket så att jag sätter mig här lite och tycker synd om mig själv. Fast jag vet inte om det är så jävla mycket ändå, det känns bara så . Sen så läser jag ju jessie pessie´s kalender och hon har mycket mera än mig och då går jag och tänker på det och tror att ja med skall göra det. heheh . Lixom jag trodde tex att jag hade akutsjukvårdsprov men det är ju hon och inte ja. Det sa ja hela förra veckan att vi hadde när det är hon som änna har det :D . hah . .Aa galet. Henne tycker jag ju om . Kareokekväll då  . Bestämdes idag för min mamma har nämligen Köpt en kareokemaskin med en vän så dom har deladvårdnan på den (?) Aa . Men det funkar nog med :D

Aha och vad skall ja skriva nu . Gör allt för att inte plugga . Fan vilken ångest egentligen . Aaah . Ej kul .

Jao helgen kan ja ju rada upp . Väldigt roligt om man bortser får att vissa blir lite lessna på kanske lite onödiga saker. Eller ?? Hm . . . . Du vet vem du är när du läser detta. Och jag tycker väldigt mycket om dig, det vet du ju mycket väl . Men Varför ?? Börjar bli orolig hjärtat.  
Man blir ju ledsen själv i hjärtat när ens närmaste vänner är det, det blir iallfall jag. För jag tycker så himlans mycket om er ♥
Jaa nog om det, vi var ju iallfall på GamlePort. GP dåra. haha . Aa det var kul . Jätte roligt att Linis och maddis var där med. Hihi ! Förgyllade kvällen . Goingar.
Och deras vänner som VISSTE VEM JAG VAR ! Hhih ! Cacca ju ! Hihi ! det var kul .
jao men sen så åkte vi ju hem . Aa vi dansade ju mycket med. haha
AA kvällen var väldigt kul . Det var roligt att malin och emelie var där med :D

Sen på lördagen så var man ju lite trött. Men det gick över så jag började städa och ut och övningskörde allt för att inte plugga den dagen heller. haha . Sen kom lina eller LINNA? ? haha, så jao var vi väldigt desperata över att göra nått. Buss tur,? men jag hade ju inget fritidskort. Men bror har, Men han har bara inte hämtat ut det en . Smart ! (?) Så vi lånade carls moppe och åkte till maddis. Mysigt. hihi hon var nog lite tröttare än oss.  haha. Sen så åkte vi hem och åt möglig mat. haha . Har inte råd med annant nämligen . men vi överlevder ju . Eller jag gjorde det. Och inte har jag spytt heller. Som karolina sa :D

Ja sen så gick karolina hem och jag var ensam . hehehe.  Då ringde jag till min LILLEbror och sa att han skulle komma hem . För jag ville inte vara ensam  .hhaa . Gulligt att jag som 18 bast ringer till min lillebror som är 15 och ber honom komma hem . Aa men det var gulligt tycker jag . ;D

Sen söndag så ringer sandra vi elva och frågar om jag skall med till freeport med henne och maritn. och det ville man ju . Trevligt köpte vax till papap . hehe :D Han har nämligen börjat använda detta . Coolt .
Sen hem plugga sov , elelr aa SOV ! Sen åkte jag till sandra igen och kollade på film med martin och freddan . Mysigt.

Och så nu är det ju måndag. Och så har man varit i skolan, började med att försova sig :D sen så efter skolan gick jag och Jessie till stan en kortis och sen mötte jag karolina madde och mia. Så fikade vi . Gott . :) Älskar att fika.

Och nu så skall ja ju plugga . Hhe .
Aja skall pysa nu då . har iallfall skrivit lite nu .

Haajdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback