Söndag.

Grattis pappa det är ju farsdag om ni inte har fattat det än :D

Asså jag har en fråga jag undrar.

Men jag vet inte hur jag skall ställa den eller hur jag skall få ut den i ord ??
Hur skall jag göra ?

Det är så mycket här i livet man undrar men nog aldrig kommer få svar på ?
Är dom frågorna då meningan att man skall ställa, eller skall man bara hålla käften  ??

Aa jag vet inte ??

Aja min söndag har varit iallafall bra bra. Sovit jätte länge ! Gottigt.

Och nu skall ja snart sova med min darling, har saknat han så :D puss älskling. .

öh min bror är knäpp han kommer nu och säger att han inte ser nått.
Men han kan nog detta hus tillräkligt bra så han behöver inte se säger han !?.. Aa alla är inte så normala som man tro.
 
Nu skall jag prata med freddy . PussPUsss

"Lev livet här och nu" inte "Förr och då"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback