Måndag

Hejsan..
Nu sitter jag i skolan och väntar på jessie,sofia och tobbe. . Dom har metod. Seeegt.
Och då måste jag änna vara själv vaa . tråkigt. men den andra Sofia är ju här. hah hon håller kolla på mig :D

Jaja, Har fått tillbaka Självmordsarbetet. Ett VG på det. hehe . Det är jag nöjd med .

Igår var jag på bergakungen :D hha .
Det finns en 14 Km lång sterokabel där inne. Tror jag det var. det du .
haha .

Idag så skall ja bara ta det lugnt. Har inget smink på mig idag heller,
för jag gick upp fem i nio .
Så jag åt inte och jag sminkade mig inte.
Frukost i skolan.

Lanzarote. Vad skall man sysselsätta sig med i 5 timmar på ett plan då ?
Hm . måste ha med saker som man kan göra. Annas kan jag bli väldigt rastlös och det pallar vi itne med. hha. jag kan blir jobbig då. :D
men det skall bli kul. skönt att bara komma ifrån ett tag .
Sola och bada i piña  . . . . . .Lalalalalalalala laaa.

Ne nu får jag väl se om dom slutat. har pluggat lite med. engelska.
skall ni med ut nästa fredag eller ?
Årets fest talas det om, eller Sofia ? Hehe.

Puss på er alla . .. .  .








Åhh jag har inget att göra. nu skall ja snoka runt på internet . ..

chaaaoooo .  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt att vi kommer bli rastlösa :P i alla fall jag.. Åhh, vad jag längtar!
Tack för bussturen
Puss och kram.

2006-11-27 @ 14:41:19
Postat av: strumpor

haha sheet va jag garvade när jag läste att sofia satt och tittade påd ig haha det va årets :o hehe ses ion shugapuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback