Lördag

hej alla,
ja vad skall ja skriva. Va på GP igår. det var väldigt väldigt kul . Dansade som fan , Jessie sa att hon inte kunde dansa, Fan hon ägde ju dansgolvet. hon och sanna asså. haha Tjejer tjejer.

Japp med hela kvällen var ju faktiskt tillängnad åt min finsate och bästaste bästa vän KAROLINA som fyllt 18 så då var det utgång som gällde :D hihi var en jätte bra kväll om man bortser från det dårliga då .

Men alla dagar är väl bra om man bortser från det dårliga ? Haha.

aa det var inte kul att kvällen slutade sådära. Men ja tror att det kommer att bli bra .

För jag stor och dansade med dig och sa varför blir du inte tillsammans med han ?
Så sa hon tycker du det ?
Jaa han är jätte söt.

Och sen helt plötsligt så ville han inte ses ? aa jag fattade nada och det var nog inte bara jag .
 Men då fick jag jätte skuld känslor för jag snackade rätt mycket med denna kille och då kanske hon lilla flickan trodde att jag hade sagt nått om henne så han inte vill se henne mera. Men det har jag inte och skulle aldrig kunna göra nått sånt ändå. Jo kanske om jag verkligen HATADE PERSONEN I FRÅGA MEN DENNA PERSON HATAR JAG JU INTE . Även om vi inte känner varandra SÅ bra så tycker jag väldigt mycket om dig. och du får inte tro nått att jag har sagt. men du är inte arg sa du ju . :D Hih då blev jag GLAD.
haha men om du hade varit arg på mig så hade det inte gått ändå . haha . Puss på dig

Jajmen min pappa kom och hämtade mig och marie vi 3 så hon kom hem säkert iallfall. Karolina och madde var ju på andra äventyr :D Knasbollar egentligen . jaja .

MITT ORD ÄR : TÄNK POSITIVT ! Så kommer nog allt förhoppningsvis bli bra :D

jaja karolina är för snäll ändå.

Och så saknar jag min pojk . Men imon kommer han hem , Åh. sista natten ja skall sova själv. haha sen kommer freddy, och imon är det fars dag :D

ocg idag har det varit lugnt varit hon lina städat och sånt. inte nått spec.

nu sitter jag här och är så sugen på nått men jag vet inte vad. Godis? Nä . Åh jag vet inte

Hej då . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Caroline Carlsson har ett stooort hjärta, älskar dig tjejen =)

2006-11-12 @ 10:34:00
Postat av: Anonym

hehe söt blogg sjukt kul att ud också hade hehe :P min har varit i oordning har försökt o rätta till den hehe :P

2006-11-12 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback