Snart . .

Snart så börjar jag skolan igen . Skall bli kul men ändå lite nervöst för det är ju ny klass igår IGEN !
Har inte haft samma klass i något av åren . Aja . Hoppas att det blir en bra klass.

Det är ju lite tråkigt att bara sitta hemma, när alla andra går i skolan.
Men man skall väl njuta ?
Åh jag som är såå sällskapssjuk !

Haha Fling igår vad ju faktiskt bra, lite löjligt man ändå kul. dettta komer ja att kolla på . hehehe.
Karolina tyckte inte det heh .

På tal om henne . Hoppas att våra afton blir av. det skulle vara jätte kuul . :) :)
Men ja säger inte vad det är för nått än .

Opps nu kom ja på en till som skulle kuna vara me. Måste säga det till henne nu,
ha det bra heeej. 



Ehh , ja kom på att hon inte får ha mobilen på så jag får göra det sen .
hehe . PUss på er . (L)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja, vår afton kommer ju bli av =) Mys. Och jag vet vem det var nu, och hon kommer ju också :) Allt är såå jättebra =) Pusspuss

2006-08-30 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback